Директорът на офисите на „Съдърланд“ в Бургас и Варна сподели своя опит пред учениците

Учениците от Професионална гимназия по компютърно програмиране и иновации имаха изключителната възможност в часа по предприемачество днес да се срещнат и разговарят с госпожа Анджела де Роса – директор на офисите на аутсорсинг гигантът „Съдърланд“ за градовете Бургас и Варна.
Анджела де Роса запозна учениците със своя опит в предприемачеството. Тя сподели какво е провокирало избора й дойде в България преди 7 години и с какво страната ни я е впечатлила.
Пред младите предприемачи г-жа Де Роса разкри какво е да си начело на водеща компания в аутсорсинг индустрията и ги посъветва да решат с какво наистина искат да се занимават, и щом това стане да рискуват, но рискът да бъде премерен.
Анджела започва своята професионална кариера в областта на международния туризъм. Натрупва богат бизнес опит в сферата на аутсорсинга на бизнес процеси (BPO), управление на контактни центрове, управление и мотивиране на персонал.
„Това работих за веригата хотели „Хилтън“ във Великобритания. След това „Хилтън“ прехвърлиха част от дейността си към американска аутсорсинг компания, която премести дейността от Глазгоу в София. След това тази компания търсеше директор на офиса си в София, а аз с моята биография и работа за „Хилтън“ в предходните 10 години, бях най-подходящият кандидат. Тъй като обичам да пътувам и опознавам нови държави, а и исках да продължа кариерата си в международна среда, приех ролята. Сега моят живот е в България. От първия момент, в който пристигнах в България, се влюбих в хората и културата. Работих пет години в София, след това се преместих във Варна. Там работих в продължение на 18 месеца, отново опознавайки нов град. Сега е време да открия какво ще ми предложи Бургас.“, разказа за своя професионален път Анджела де Роса.