УСПЕШНО УЧАСТИЕ В СЪСТЕЗАНИЕ ГИМНАЗИСТ – ПРОГРАМИСТ

Издателство „Просвета“ организира през януари състезание за разработка на проект с програмиране “Гимназист – програмист”. В състезанието участва Ивайло Бъчваров от специалност Програмиране на изкуствен интелект. Той разработи приложение на Python и получи сертификат за успешно участие. Приложението на Ивайло е игра, която дава възможност на децата да учат нови неща докато играят.

Геймификейшън методиката е нова методика в обучението при всички възрасти, защото игрите са нещо, което е познато на почти всички курсисти, доставя им удоволствие и като цяло ще разнообрази учебния процес. Ученето е още по-интересно от това, което в момента се поднася на учениците. Разработване на инструменти в тази посока трябва да бъде част от задължителните помощни материали към учебниците особенно в прогимназиална степен. Визуализирането и постигането на цели в процеса на игра носи положителни емоции и знанието се възприема много по-лесно.